onsdag, maj 03, 2006

Flad, udbrændt, træt

Første dag på piller - og jeg er allerede træt af det ! 3 timer efter jeg havde taget pillen i går aftes, fik jeg kvalme og den har stortset været der lige siden. Yarks. Det er ikke så sjovt, men det holder vel op igen?!!

Jeg kunne ikke sove i går aftes, tænkte så det knagede... så jeg tillod mig at sove lidt længe i dag. Jeg har brugt eftermiddagen sammen med Heidi i Rosengårdcentret. Vi var ude og se den nye gade - stjernegade der er blevet lavet. Flot, men butikkerne var nu ikke så spændende. Kun 2. "Build-a-bear-butik" hvor jeg fik muligheden for at smågrine af Heidi mens hun valgte den helt rigtige bamse til hendes niece. Den anden butik var en cafe med RIGTIG god og sjov betjening og rigtig god mad. Mums. Det er i hvert fald et sted jeg vil komme tilbage til igen. :)

Nu er jeg kommet hjem. Jeg købte ikke noget særligt, hvilket Lars og min bankmand nok er ret glade for. Men jeg er træt, færdig og fuldstændig ødelagt. Jeg kan nok ikke udrette ret meget mere i dag. Jeg er fuldstændig brugt rent psykisk. Der er lukket på øverste etage. Jeg glæder mig til at jeg bare skal slappe af i morgen og ikke koncenterer mig så meget om at være "på". Psykisk afslapning - det blir rart!

Ingen kommentarer: