fredag, januar 19, 2007

AV mit ryglænd

Ja av. Jeg har fået dårlig ryg eller det er nærmere min lænd der gør ondt !"#¤%&/!!!!!. Jeg lavede et elegant swing med kroppen da jeg var på job i går hvorved en nerve kom i klemme i min lænd. Lige siden har jeg haft smerter i længden + en underlig sovenede fornemmelse i det nederste af ryggen + periodevise smerter gennem ryggen og bagdelen. *av av av* Det kan slet ikke anbefales. Og selvom jeg normalt ikke er et pjok så er dette absolut ikke sjovt. Det er blevet lidt bedre det sidste døgnstid, men har også måtte krybe til korset og sygemelde mig på jobbet og undvære min motionstræning.

Det er fuckin' ærgeligt IGEN at skulle springe træningen over i et par dage, jeg kommer ud af rytmen og skal starte forfra igen i næste uge. Det kan virkelig mærkes at man holder en pause når man ellers plejer at træne hver 2-3 dag. *øv øv*

Jeg håber på at ryggen er okay på mandag så jeg kan begynde på både arbejde og træning igen. Ellers må jeg forbi min læge og evt. en fysioterapeut. Det her er i hvert fald belastende.

Lars har rigtig nusset om mig i går og i dag. Dejligt dejligt. Han har stået for meget af det huslige samt han gik ned med vasketøj da han kom hjem fra arbejde. *skønt* Han er en nuser. Dejlig kæreste jeg har :0)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Fed blog du har her :-) Jeg ved egentlig ikke helt hvordan jeg fandt herind, men nu det er skøn læsning......

Skulle du mangle inspiration til mad, er du altid velkomme på min blog :)

Keep up the good work.....