mandag, januar 23, 2006

Det blev en Christian...

Så er en ny uge startet - og sikke en kold en ! Jeg var på arbejde i morges og yarks, hvor var det koldt for de små hænder og øre. Heldigvis var iført både tyk trøje, varm jakke og hue samt handsker, men det var stadigvæk frysende koldt. Jeg tjekkede temperaturen der viste - 10 grder. Så var der ikke noget at sige til at jeg frøs !!!

For mit vedkommende har det været en stille weekend med hjemlig hygge, træning og rengøring. En typisk weekend. :)
Selvom jeg havde svoret at jeg ikke ville, så kom jeg dog alligevel til at sætte mig foran tv-kassen da den lille prins skulle døbes. Og uden så mange overraskelser - kom han til at hedde Christian. Smukt navn... Og hvis det ikke liiiige var fordi at mit navn ligner Christian meget, så ville jeg sikkkert give min søn det navn en dag.

For selvfølgelig får Lars og jeg en søn når vi en dag skal have børn. Gud forbyde det at vi ikke får en lille dreng. Lars' drøm om at få en søn han kan spille fodbold med og lære ham alle spillets regler + sætte ham på A-landsholdet en dag - det vil næsten være synd... *fnis*

Hmmm.... som jeg vist har fortalt før så har jeg en betændt galdeblære som nu langt om længe skal fjernes. Jeg har haft hyppige anfald de sidste par måneder og er nu nået til det punkt hvor jeg ikke gider det længere. Jeg har fået ok fra lægen om at blive opereret, så nu venter jeg bare på at sygehuset skal give lyd fra sig. Men det kan jo godt tage laaaaang tid. Det mystiske er så at jeg ingen anfald OVERHOVEDET har haft siden at det blev besluttet at den skulle fjernes. Jeg har spist ALT det som jeg plejer og mere til. Jeg har provokeret den på det groveste, men intet har kunne få den til at blive irriteret. Nu er JEG irriteret. Er galdestenene helt forsvundet igen, eller er de bare gået i dvale?!! Skal jeg udskyde operationen og vente og se?!!

Altså, HVORFOR SKAL JEG HA SÅDAN EN USPEKULERET OG PSYKOTISK GALDEBLÆRE?!!!!

Ingen kommentarer: