fredag, januar 20, 2006

Med livet som indsats

Puha, jeg har været på arbejde i dag, men sikke et vejr!!??!!!

Der var sne og is overalt. Ingen af nået at fjerne sne, så jeg måtte hoppe igennem den ene snedrive efter den anden. Jeg følte bare ikke at jeg kom nogen vegne. Der var også et par steder hvor jeg måtte opgive at komme ind fordi der lå så meget sne og fordi at der var så glat ! Godt nok er det vigtigt at avisen kommer ud, meeen hvis det skal resultere i at jeg brækker halsen, så nej tak ! Så må folk sku lære at fjerne deres sne og gruse så vejen er lidt mere farbar !

Men nu er det weekend, hvilket bare er skøøøønt ! Lars og jeg skal bare slappe af, og nyde hinandens selskab.

Psykisk går det sådan nogenlunde i dag, men jeg tror nu alligevel at jeg bestiller en tid hos min læge i næste uge. Jeg er nødt til at snakke med hende. Jeg er ikke så deprimeret og bivirkningerne på min medicin er ligesom forsvundet igen, men jeg føler mig så deprimeret og ligeglad. Og jeg føler ikke rigtig at jeg har fået bearbejdet noget af alt det der er sket.... Men måske er det bare mig, måske skal jeg bare tage mig sammen.... Måske er det bare det....

Ingen kommentarer: