torsdag, januar 12, 2006

Weekend - finally !

Så er det langt om længe blevet weekend, og nu tænker du sikkert - weekend på en torsdag?!! Men joooh jeg er så heldig at min skole-uge slutter på en torsdag *weeee* og mangler nu bare lige et par timers arbejde i nat... *gab* så har jeg weekend, men det er ingenting... *smiler sødt*

Det er ikke fordi det har været en frygtelig stressende uge, jeg har bare været meget syg og skidt tilpas. Og Lars har haft kriller med sin hals. Jeg har været ret irriteret på min galdeblære der bare ikke vil opføre sig ordentligt... Skønt at jeg snart skal til læge så jeg kan få afklaring på hvad der nu skal ske. (har været til scanning der viste en masse små sten der lå og hyggede sig) Og dels har jeg været meget svimmel pga. mine lykkepiller som jeg ikke længere tager. Jeg har dog trappet MEGET langsomt ud af dem, men åbenbart kan det alligevel give nogle bivirkninger. *træls* Så der har været et par dage hvor jeg ikke har været på jobs... *dobbelt-træls* Jeg snakkede med Lars om svimmelheden, og han foreslog at jeg måske skulle prøve at drikke lidt mere væske end jeg gør i forvejen... og det har VIRKELIG gjort underværker - jeg er stadigvæk lidt svimmel, men slet ikke som før.... så det er skønt...

Det blir ellers en rimelig stille og rolig weekend. I morn skal vi dog ud og hygge hos en veninde med god mad, vin og sjov og spas. Det glæder vi os meget til! Det plejer altid at være sjowwwwt. Ellers skal vi bare slappe af og begge prøve at komme til hægterne igen.

I mandags var jeg inde og se "Family Stone" med blandt andet Sarah Jessica Parker fra "Sex and the city" - hun er normalt ikke min kop tea, men hun spillede absolut fremragende i denne film. Det er ikke en film der får een op at stolen, men en romantisk lille pladder-film hvor man får rørt lattermusklerne og blive bekræftet i at ÆGTE kærlighed findes... ;)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hejsa Christina
Jeg lurede lige din blog inde på MSN. Og fløj da straks herind for at læse med :-) Det er rart at læse lidt om hvordan det går i dit liv :-)
Jeg tænker lidt på, hvilken titel på dansk er: The Undomestic Goodess af Sophie Kinsella? Jeg har læst "Mine Hemmeligheder" af hende. DEN er genial. Den burde du læse også *Smiler*
Jeg håber du får en afstressende weekend, det vil være rart, efter sådan en uge du lige har haft *S*
Knus fra Risle