lørdag, januar 14, 2006

Joe Cocker has left the bulding

Pust, støn av av og endnu mere avs.

Jeg var til min første trænings-time i går efter nytår - jeg har nok ikke været afsted i ca. 3 uger og selvom jeg ikke gik 100% til den i går så synes jeg stadigvæk at det var hårdt... *støn støn* I dag gør det i hvert fald ondt i hele min krop... *suk*

I går var vi vil føsdags-fest hos en veninde og det udartede sig til lidt mere end det egentlig var meningen.. hmmm.... vi havde planlagt at vi ville ta den sidste bus hjem ved midnat, men sådan blev det bare ikke... *ups*

Efter 6 flasker rødvin og diverse samtaler om Joe Cocker, pudsede glorier og "hængepartier" besluttede vi os for at ta på pub og få den (for nogens vedkommende) tiltrængte smøg og øl. Så det endte med at Lars og jeg først var hjemme kl. 05.30.. *damn* 5½ time senere end vi havde regnet med og med væsenligt mere alkohol indebors.... *thihi* Men sjovt, det var det i hvert fald - ingen tvivl om det!!!!
(Vi blir sikkert ikke inviteret igen... *hehe*)

I dag har vi bare tullet rundt og lavet så lidt som muligt, mest indhentet noget søvn og slappet af foran fjerneren. Imorn står den højst sandsynlig på træning - gulp. Men kun motionstræning, så mon ikke det går?!!

Btw, ingen angst i går, selvom der var nogle til festen som jeg ikke havde mødt før. Så jeg er glad - viser bare at jeg er kommet videre.... *weeeee*

Ingen kommentarer: