mandag, februar 13, 2006

I'M BACK ;)

Så er jeg tilbage efter et par dages pause... computeren gik jo død... bios ville ikke længere, og så tog vi den drastiske beslutning at investerer i en ny pc. All right, særlig drastisk var det egentlig ikke, og vi savner sku ikke den gamle pc og alle dens mærkelige skavanker ;)

Vores nye pc spinder som en mis, og kører uden problemer. Dog har vi fået et mindre problem; motherboard kan ikke installeres uden SP1 + SP2, og da vi ikke ligger inde med en original kopi af windows, tjaaah, så vil den ikke rigtig gå med til at installere hverken SP'ere eller motherboard... så lige nu er vi på jagt efter en smutvej... man har vel sine forbindelser?!! *thihi*

Weekenden er gået alllllt for hurtig. Lørdag formiddag var jeg til helsemesse i kongress-centret sammen med søs. Det var rigtig hygsomt, og vi sværmede rimelig meget omkring de stande hvor der var smagsprøver på slik og chips... *mums* Jeg købte et par ting derude hos englebutikken og fik også snakket med zimone der er healer og som jeg besøgte sidste år. Jeg fik lidt klarhed omkring fremtiden hvilket var rigtig rart.

Om aftenen var Lars og jeg ude og spise, rigtig forkælelse. Vi fik bare ALT for meget at spise... *ups* Men heldigvis stod den på træning søndag, så vi kunne udbedre skaden lidt. 70 minutters konditions træning for mit vedkommende. Puuuust. Hårdt, men godt.

Jeg har været af sted i dag igen - 70 minutter igen igen. Det var hårdt, men bagefter føles det meget godt. Jeg er jo begyndt at tælle WW points igen. Jeg har ikke tabt mig særlig meget de sidste par måneder, men har nu hellere ikke taget på. Det i sig selv er jo en præstation når man tænker på hvordan jeg rå-åd og trøstespiste førhen. Men nu er jeg altså hoppet på hesten igen, og er i fuld gang med ww-tælleriet. Jeg spiser dog langt over mine points nogle dage på grund af træningen og den store appetit bagefter. Men det gør nok ikke så meget, når jeg til gengæld optjener så mange bounspoints. (omkring 50 bounspoints pr uge) Det er da rimelig godt, var? *smiler sødt*

Jeg er lidt overrasket over at det ikke har været svære og mere besværligt at komme i gang med at tælle igen. Jeg kan huske at det i efteråret hang mig langt ud af halsen, og jeg derfor stoppede med at tælle, og stoppede med at gå til vejning hos WW. Men det kører rimelig okaj nu, dog har jeg ingen intentioner om at starte som WW igen. Det er for dyrt, og så længe jeg ikke får noget mere ud af det så vil jeg ikke bruge penge på det. Så hellere ta i motionscenteret. Jeg vejer mig hver onsdag morgen, så det blir spændende hvor meget jeg har tabt mig på onsdag. Min første uge på WW igen... ;)

Ingen kommentarer: