onsdag, februar 15, 2006

100 gram - hvor herre til hest !!!

Vejedag hvilket jeg havde set MEGET frem til. Jeg har været dygtig hele ugen, og har næææææsten ikke spist over min points. Lars mener dog at jeg "snyder" lidt, men det kan virkelig ikke passe... *thihi*

Men jeg måtte desværre erkende at vægten kun havde rykket sig 100 gram nedad. *suk* Måske har gemalen ret alligevel?!! Måske skulle jeg begynde at veje min mad igen... måske er mine portioner begyndt at blive LIDT for store. Well, jeg må se hvordan det ser ud på næste onsdag.

Ellers har jeg bare tøffet rundt herhjemme i dag, været et smut i Bilka og arbejdet lidt på min hjemmeside der har fået nyt design og endelig er ved at tage form.

I går på valentines day fik jeg en lille gave af Lars. Det var ellers ikke noget vi havde snakket om, men han kom alligevel hjem med en lille ting til mig. Han havde købt det sødeste tea-krus til mig med et fåret-look samt bogen over alle bøger: "Phantom of the opera" med Susan Kay. Whao. Han forstår virkelig at gøre mig glad ! ;)

I morgen står den på sygehus-besøg. Jeg skal ned og have dommen; skal jeg opereres eller ej. Jeg er lidt i vildrede for jeg ved ikke selv hvad jeg gerne vil. Jeg mærker ikke så meget til de kære sten pt, men på den anden side, jeg ved hellere aldrig hvornår de kommer tilbage og forpester min tilværelse. Nu må jeg se hvad de kloge hoveder siger imorn.

Ingen kommentarer: