søndag, juni 04, 2006

Det bedste til mig og mine venner

Så er jeg tilbage efter et par uger væk fra denne blog. Jeg har ikke skænket den mange tanker - jeg har hovedet fyldt med så mange andre ting.

Jeg er kommet over den første uge på medicin og dermed er jeg også blevet kvalmen kvit. *jubii* Jeg har taget pillerne i en måned nu, og er begyndt at kunne mærke en ændring i mit humør, min væremåde og mit reaktions-mønster. Så det er positivt. Jeg har været til 1 terapi-session siden, hvilket har været okaj positivt. Vi snakkede mest om min fremtid, arbejdsmuligheder og hvad der skal ske fremover. Nu har jeg fået en tid hos den socialrådgiver der er tilknyttet lægehuset. Det bliver spændende hvordan hun hjælpe mig.

Nu er det pinse. Vi har været ret busy. Fredag var vi til Kim Larsen & Kjukken-koncert i den fynske landsby. Whao, hvilken koncert! Det var suverænt. Hr. Larsen styrer stadigvæk. Vi hørte ham for 2 år siden - også i den fynske landsby. Det var lidt af en skuffelse. Der var ikke rigtig den SÅ berømte gnist. Men det var der sandelige i år ! WHAO!!! I næste weekend skal vi til ROCK UNDER BROEN hvor han også skal spille. Det ser jeg OGSÅ frem til !! *smiler*

I går var vi i RC sammen med svigermor for at shoppe lidt. Vi fik købt nyt missemad til kattene der er blevet sat på diæt. Tykke dyr !! Og så forærede Lars' mor os en ny støvsuger. En lille fiks sag. ;)

I dag skal vi på familiebesøg, og i aften skal jeg ned i den fynske landsby.. igen og høre musical-galla sammen med Heidi og Jannie. Det skal nok blive meget hygsomt. I morgen bliver det heldigvis bare slappe-af-dag inden hverdagen starter igen.

Og UUUH nu er det snart tenerif-ferie-tid. Vi er begyndt at tælle ned. Vi rejser omkring den 20 juni - på min føsdag. Det bliver SÅÅÅÅ godt !!! *fnis*

Ingen kommentarer: