tirsdag, juni 06, 2006

Sommer, sol og snart ferie-tid

Så er det endelig blevet sommer. Dejligt. Skønt. Lars og jeg lå det meste af dagen i går og solede os på græsplænen. Det var bare skønt. Uhmmm. Vi fik også lidt sol på vores krid-hvide kroppen. Så nu kan vi godt snart tage på ferie.

I søndags var jeg til musical-galla i den fynske landsby. Det var ret godt selvom det blev lidt koldt til sidst. Det var jo open air, så det var lidt koldt at sidde ned til sidst. Men det var nogle rigtige dygtige kunstnere der sang flotte og smukke sange. Inkl. "All I ask of you" og "Wishing" fra Phantom Of The Opera. Jubii. Så jeg fik hvad jeg kom efter. :) *BIG SMILE* Jeg fik helt lyst til at se filmen igen. PÅ DET STORE LÆRRED!!

I dag har jeg været på shopping i RC. Egentlig lidt synd når nu vejret har været så godt, men jeg var nødt til derud efter et par småting. Fik købt et par nye sandaler til vores tenerif-tur da de gamle er ved at have gået de sidste kilometre. Plus at jeg fik købt billetter til TV-2 koncerten på brandts den 7 juli. Uh, det glæder jeg mig bare vildt meget til !!! Jeg har høje forventninger. Jeg så dem til Grøn Koncert sidste år hvor de var RIGTIG gode. Men først skal jeg lige til ROCK UNDER BROEN på lørdag hvor de også kommer... *weee*

Ingen kommentarer: