lørdag, oktober 28, 2006

Rigtig hjemmedag

Lørdagen blev ikke helt som planlagt. Meningen var at vi skulle have været ind til byen for bla. at hente min cykel, afleverer Lars' jernhest og ose lidt i centrum. Men i formiddags havde jeg det bare rigtig skidt - fysisk træt selvom jeg havde sovet mine 7-8 timer. Jeg var svimmel og kunne ikke fokusere ordentligt. Jeg tror lidt min antidepressiv medicin havde en off-dag for det føltes akkurat som symptomer på angst. Men måske var det også bare en lille influenza. Hvad ved jeg?!!

Nå men jeg smed mig under dynen igen med dagens avis og min bog, mens Lars tog ind til byen og hentede / afleverede cykel. Jeg var lidt ærgelig over ikke at kunne tage med, men hvor fedt ville det have været når jeg gik rundt i døs af svimmelhed??

Da han kom hjem et par timer senere havde han været forbi kiosk-medarbejderen... (vi har degraderet ham fra titlen som kioskejer taget hans udbud i betragtning og den RINGE service!!!!)hvor han havde købt den nyeste bog med Marklund til mig. Sikke en dejlig kæreste jeg har, var?!!

Han er godt opdraget, dog skal jeg lige have lært ham at man altså IKKE støtter en fusker og svindler.. *thihi*

(Til dem der ikke skulle forstå ovenstående kan jeg fortælle at vi har en fælles bekendt der arbejder i Arnold Busck som vi jævnligt mobber.)

Well, jeg har ligget det meste af dagen under dynen, og ellers set håndbold og gamle udsendelser på dvd'en sammen med Lars. Rigtig dejlig lørdag. Helbredet har fået det bedre, og der er intet så godt som en omgang maraton-matador. Men hey, blev altså lidt skuffet over at Hr. Schwann(s) ikke tog den ud over broen...

Ingen kommentarer: