mandag, oktober 30, 2006

UHELDIG!

Der må Fandme være grænser. Nu har jeg været af sted med min cykel 2 gange i sidste uge, og nu i gang i dag. 3 gange på 1½ uge er min cykel punkteret. Almindelige småspark og bølle-smæk forstod den ikke. Nu har den fået et par mordtrusler på nakken, så fatter den måske ENDELIG at jeg ikke gider betale hele cykelsmedens månedsløn. *greee*

Nå, nok sure opstød i dag.

Det har været en stille og rolig weekend, søndag dasede vi bare foran kuk-kassen med gamle programmer vi ikke havde fået set og fodboldkamp OB - BRØNDBY. *weee* OB vandt. Selvfølgelig. Med et nedrykker-hold som modstander var det nu heller ikke særlig svært. *thihi*

I dag har misserne været på vægten, de har været pææænt overvægtige, men er begyndt at tabe sig, og i dag havde de tabt over 1 kg til sammen. Det er altså flot når man er kat. Og hurray, i går gjorde vi en KÆMPE indsats og fik langt om længe vores ene kat til at forstå logikken med en foderbold. Man skal bare være tilpas sulten og desperat nok, så kan man faktisk godt finde ud af få mad ud af bolden. *hehe* Og så fik hun jo også motion samtidig med. Genialt!

Nok for nu, jeg har en bog der skal læses færdig så jeg kan komme i sving med Egholms.

Ha en go og regnfuld mandag.

Ingen kommentarer: