fredag, december 01, 2006

December, december, december



Så er det blevet 1. december hvis nogen skulle være i tvivl. Julemåneden - skønt! Nu mangler vi bare sneen. Jule, jule, jule. Men selvfølgelig kun sne hverdage efter kl. 07 og det skal helst være væk igen næste morgen inden kl. 04 - men weekenderne må det sne lige så tosset det vil. Kan man ikke bestille snevejr? Jeg vil gerne have sne - men omvendt - jeg gider ikke falde og brække halsen når jeg er på job!

I dag har jeg været ude og juleshoppe. Lars og jeg har snakket om det sådan flygtigt i et par uger, at når vi nu skal holde jul hjemme i år, så kunne det være hyggeligt med vores eget lille juletræ. I dag tog jeg beslutningen - jeg har været ude og købe et lille sødt juletræ til os. Nu skal det bare pyntes her i weekenden.

I aften skal jeg i byen sammen med en veninde, vi skal ud og spise kinesisk og i biffen og se Prag. Lars gider ikke se den, han mener det er en tøsefilm. Ham om det, jeg tror nu filmen er meget god. Men så tager vi en hyggelig fnise-tøsetur. Det er heller ikke det væreste :)

Rigtig god 1. december

Ingen kommentarer: