fredag, december 22, 2006

J U L E F E R I E !!!

Ja, hvis nogen skulle være i tvivl - J E G H A R J U L E F E R I E!!!

Skønt!

4 dages ren afslapning hvor jeg bare skal dase, sove længe, hygge og nyde julen sammen med Lars og resten af familien. *dejligt*

I går var jeg i Rosengårdcenteret - ja, hvem gør det af egen fri vilje 3 dage før jul? Ikke mig, men det var en nødvendighed. Jeg skulle have købt missefoder, og jeg ved at hvis det ikke bliver gjort har jeg et par aggresive katte om et par dage når bøtten med mad er tom. Jeg fik også købt en julegave til de 2 kræ. Nogle synes det er fjollet at give dyrene gaver, men de skal da også vide at det er jul. Mine dyr har så bare en lidt anden opfattelse af julen end jeg har. De mener at gaverne skal gives lige så snart man kommer inden for døren. De overfaldte gaven lige så snart jeg kom hjem. No way. De må vente ligesom os andre. *fnis*
Jeg fik også købt en forsinket indflyttergave til min moder. Hun flyttede her 1. december, men da denne måned har stået på juleknas, gaveindkøb og tyk-skørt, har der ikke lige været tid til at finde GAVEN. Men nu er det OGSÅ ordnet. Det er jo lige før at man bliver klar til juleaften!

I dag kommer en af mine veninder på visit, vi skal bytte julegaver + have en rigtig hyggelig formiddag med varm kakao og boller. Jeg glæder mig rigtig meget til at se hende, da der efterhånden går længe imellem at vi har tid til at stikke hovederne sammen.

I morgen kommer svigermekanikken på besøg for at bytte julegaver og søndag er det så ENDELIG jul. Jul, jul, jul. Julestemingen er ved at indfinde sig som du nok kan høre. :)

Ingen kommentarer: