søndag, december 17, 2006

Sikken en fest...

Så er søndagen gået. Jeg brugte den på langs på divaen med håndbold og fik indhentet den søvn jeg ikke fik i nat. *dough*

Vi havde en fed julefrokost hvor vi mødtes på Ryans hvor vi fik en øl inden vi fortsatte ned på restauranten. Her var vi i et par timer inden vi tog på bar resten af natten. Jeg faldt i snak med de fleste, og havde det kanon-hyggeligt. Selvom jeg ikke rigtig kendte så mange, så føltes det slet ikke akavet. Vi faldt bare i hak - det er bare skønt når man møder sådanne mennesker.

Festen blev opløst ved 3-tiden da flere af deltagerne skulle med enten tog eller bus. JJ og jeg var dog ikke færdige med at feste, så vi fortsatte indtil den lyse morgen. Pjask, sjask - nøj hvor det regnede da jeg skulle hjem. Det er noget som kan gøre en ædru. Tømmermænd har jeg ikke haft nogen af - dejligt, bare træt og udmattet.

Nu venter der 5 arbejdsdage inden juleferien. Skønt. Jeg glæder mig rigtig meget, og vi er ved at have det hele på plads til den 24.

Ingen kommentarer: