lørdag, december 16, 2006

Julefrokoster

Denne weekend står i julefrokostens tegn. I går var Lars til julefrokost på SDU, det var eftersigende meget sjovt. Dog ville cyklen en vej og han en anden da han skulle hjem. Pokkers så drilagtig cyklen bliver når man er lidt beruset.

I dag skal jeg til julefrokost sammen med de andre tøzer. Vi bliver 7 og jeg kender kun 2, så det skal nok blive meget festligt. Jeg glæder mig i hvert fald, og er sikker på at vi får en sjov aften med førfest, spisning på restaurant og videre på bar bagefter. Der er i hvert fald et par festaber imellem, så mon ikke vi kan få gjort Odense City lidt usikker.



1 uge til jul, og vi er ved at have styr på alle detaljerne. Jeg har fået købt den sidste julegave - arh, det er nu skønt når det er gjort. Selvom det er meget hyggeligt at gå og ose, finde gaver osv. Så kan det nu også være ret stressende. Lars får en lidt dyr gave i år - nu må jeg se om han kan lide det. Man skal jo være lidt gode ved hinanden til jul. :)

I går tog jeg en rigtig hygge-dag herhjemme. Jeg havde jo huset for mig selv. Jeg fik nusset om misserne, ryddet op og bagt vaniljekranse i stor stil. Som tidligere skrevet, har jeg jo en skrantende mormor der ikke lige kan gøre det hele i år. Så jeg har været så behjælpelig at assistere hende med julebagningen. Nu må vi se om min bagning kan leve op til hendes. ;)

Ha' en rigtig god lørdag.... og søndag. Jeg kommer nok til at bruge søndagen på tømmermænds-plejning.

Ingen kommentarer: