mandag, december 04, 2006

Kommunens manglende service

Ja, så har jeg haft fat i kommunen ENDNU EN GANG. Jeg fik jo heller ingen penge i fredags til den første som jeg var blevet lovet. I dag havde jeg min sagsbehandler i røret igen, og vi fik os en lidt længere snak end vi plejer - der blev talt med STORE BOGSTAVER, jeg blev sur og hun blev sur - skønt at sætte en sagsbehandlers pis i kog. *not*

I 3 måneder har jeg ikke fået mine penge, hver gang har jeg ringet for at forhøre mig, og hver gang har jeg fået beskeden:"jeg skal nok kigge på din sag" - og intet er der sket. I dag får jeg så grunden at vide: jeg har ikke afleveret mine lønsedler. Noget jeg ikke fik at vide da jeg henvendte mig i tidernes morgen, og som jeg ikke er blevet mindet om efterfølgende når jeg har ringet for at rykke for pengene. 3 måneder skal der gå før jeg får det at vide. Flot!!

Nu skal jeg til samtale...igen på torsdag hos min sagsbehandler (rigtig hyggeligt) og hvor vi skal diskutere min sag. Jeg har valgt at tage Lars med, for jeg magter hende ikke alene. Vi skal have fundet ud af om jeg overhovedet kan få pengene udbetalt når jeg har været "passiv" så længe. Efter deres mening har jeg ikke været interesseret i at få pengene udbetalt når jeg ikke har gjort noget før nu. Den kommune er UMULIG!!!

Jeg var ret pissed da jeg havde snakket med hende, men faldt nu hurtig ned igen. Nu er jeg mest irriteret. Det er belastende ikke at vide hvor mange penge man har at gøre godt med, og det er irriterende altid at skulle henvende sig til kommunen hver eneste måned. Jeg tager det i stiv arm. For ½ år siden var jeg nok flippet ud, eksploderet og havde opgivet det hele. Ikke nu, men sandt nok - det er belastende at have en kommune med så ringe service.

Ingen kommentarer: