torsdag, januar 11, 2007

Regn, regn og atter regn

Sikke dog et møgvejr det har været i dag. Jeg var på byvandring - en nødvendighed - ellers var jeg også blevet hjemme. Jeg havde nogle biblioteksbøger der skulle afleveres, og personalet plejer ikke at være særlige barmhjertige hvad angår deres afleveringstider. De har fået nogle sindsyge takster.

Ud over det skulle jeg forbi biografen efter billetter til weekendens forestilling. Vi skal ind og se "ledsaget udgang" på lørdag sammen med en fælles bekendt. Inden da står den på spisning på hyggelig restaurant. Jeg glæder mig. Vi skal nok få en sjov aften.

Jeg er blevet færdig med min bog: Second Assistant. En chick-lit bog der gør tykt grin med Hollywood-verdenen og det at prøve at blive til noget i L.A. Det var en okay bog. Meget sjov og sød. Men, men, men. Jeg kan godt fornemme at min lyst til chick-lit ikke er så stor længere. For ½ år siden, kunne jeg nemt kværne en bog på et par dage. Nu siger de mig ikke så meget længere. De er for intet-sigende. Der skal lidt mere til nu.

Jeg er gået tilbage til Liza Marklund igen. Jeg mangler stadigvæk at læse et par hendes bøger. Det ved man hvad er. Brutale mord og ondskabsfulde mennesker. Det er guf :0)

1 kommentar:

Mette sagde ...

MEn lige netop Røde Ulv syntes jeg er liiiidt sej at komme igennem.