søndag, februar 26, 2006

Fastelavn er mit navn...

Så er det blevet søndag igen, og for een gangs skyld skinner solen fra en skyfri himmel.. næsten... *skønt*

Vi var i bio i går sammen med Heidi og se "Fun with Dick and Jane" - og efterfølgende på Mona Rosa for at spise mexikansk. *mums* det var godt, og min mave brokkede sig ikke engang... *weeeee*
Det var så der at aftenen burde have sluttet, men... og det er nok der at jeg må indrømme at det var mig som at det var der led de to andre i fordværv... *ups* Jeg foreslog en enkel lille een til at gå hjem på. Vi endte på Eydes hvor vi fik lidt mere indenbors end vi burde... *ups* Det var meningen at vi ville have været på Frøen også, men der var totalt booked op, så vi endte på bryggeriet, hvor ingen af os har været før. Et særdeles charmerende sted med en rigtig hygsom atomsfære. Jeg fik en irsk-kaffe og to andre fik øl-sjusser... Det var liiiige til at gå hjem på... :)

Ingen tømmermænd i dag i hvert fald ikke for vores vedkommende, men hvis du spørg Heidi er sagen nok en lidt anden... *fnis* Da jeg stod op, var jeg dog ikke sikker på at jeg ville gennemføre træningen i dag... Men da vi først var kommet af sted, var det ikke så slemt. Jeg slog personlig rekord i dag, var 40 minutter på løbebåndet hvor jeg løb ca 31½ minut. Ret stolt !!! Derefter tog jeg 20 minutter på cyklen og til sidst 10 minutters konstant løb på båndet igen. Nu er jeg også færdig, men det var godt. Rigtig godt. Overvejer faktisk at træne til et løb til foråret... måske er det ikke så dum en ide...

Det er fastelavn i dag, og vi har i den anledning valgt at forkæle os selv lidt med et par fastelavns-boller. Ved godt at det feder, men vi havde lyst til det... og det blir sku for surt hvis man altid skal træne, træne, træne og KUN spise sundt. Lidt skeje ud må man godt en gang imellem.

Vi har endnu ikke haft besøg af nogle børn der ville have slik og penge.. Der er nu hellere ikke så meget at komme efter. Slik-godter har vi intet af i huset, og månedens sidste penge blev brugt i går... *hehe*

Ha en go' fastelavns-søndag

Ingen kommentarer: