onsdag, marts 01, 2006

Operation og vejedag

Så er datoen for min operation blevet fastlagt - den skæbne-svangre dag bliver den 21. marts. *gulp* Jeg skal indlægges den 20 marts og den efterfølgende morgen vil jeg blive opereret. Jeg sidder lige nu med lidt blandede følelser. På den ene side frygter jeg det mere end noget andet, og på den anden side glæder jeg mig bare til at det er overstået og jeg kan begynde at se fremad igen.

Mmmmm... glæder mig virkelig til jeg kan spise normalt igen, og ikke skal spekulerer på hvornår jeg mon får det næste anfald. Det blir TIGGGGER-GREEEAT :)

Well, desværre kommer det til at koliderer med vores planer om at tage til Hejlsminde Badehotel i den efterfølgende weekend sammen med hele Lars' familie. Det har vi været nødsaget til at melde fra til. Der er godt nok nogle der vil mene at jeg ikke bør male fanden på væggen, og burde se tiden an, for måske når jeg at blive rask nok til at tage med. Men 3 dage efter jeg er blevet opereret? Nej tak du ! Jeg ved ikke hvordan jeg reagerer på operationen. Måske er jeg frisk nok, måske er jeg ikke. Men jeg har virkelig behov for at der er ro omkring mig efterfølgende, og jeg har ikke lige brug for at skulle "kæmpe" for at blive rask nok til at tage med på weekend. Det bliver jeg vist ikke hurtigere rask af.

Desuden, hvad skulle jeg lave i den weekend? At pjaske rundt i badebassinet er udelukket og springe rundt og lege med de kære små nevøer og niecer er hellere ikke aktuelt. Så i princippet skulle jeg bare sidde på min flade og se på at alle andre har det sjovt. Nej tak.

Nu er beslutningen taget, og det føles faktisk meget rart. Befriende og dejligt. Nu kan jeg koncentrerer mig om operationen og det der følger efter.

Ja, så har det altså været vejedag i dag. Og jeg har altså IKKE tabt mig. Øv øv. Jeg har derimod taget 2,2 kg på. Ærgeligt. Det skyldes dels at det er DEN TID på måneden + at jeg var i byen i lørdags hvor jeg fik lidt for god mad og lidt for meget indenbors af de våde varer... Så jeg er jo nok lidt selv uden om det....

Nu skal jeg over og træne senere i dag + de næste par dage, så må jeg om jeg ikke kan komme af med de kilo igen. :)

I dag står den desuden på bogudsalg - jeg har et gavekort på 300 kroner som jeg regner med at jeg skal have brugt. Glæder mig meget til at se om der er nogle bøger jeg kan bruge.

Ingen kommentarer: