søndag, marts 05, 2006

Sikke en fest vi har haft nu i nat....

Ak ja, som overskriften antyder så var vi i byen i går, i nat, i dag.... Og puha tømmermændene har godt nok banket kraftigt på i dag. Men det var det hele værd. God mad, fed stemning og sjove mennesker.

Lars og jeg tog hjem ved 3-tiden da Lars blev dårlig, og når jeg tænker tilbage, var det nok også meget godt at vi tog hjem på det tidspunkt - ellers var jeg nok ikke sluppet så billigt vedr. mine hangovers. Jeg synes nu ikke at jeg fik så meget at drikke... måske var jeg bare ikke lige i stand til at drikke så meget i går eller også HAVDE jeg kigget meget dybt i jägermeister flasken.

Kl. 10 i formiddags ringede min svoger og svinderinde; om de måtte kigge forbi til en kop formiddags-kaffe da de var i Odense. Alle andre dage skulle de være velkomne, men lige i dag var jeg ikke i stødet til gæster... Men de var her i et par timer og tro det eller lad være - det fik faktisk min fuldsyge og tømmermænds-ynk lidt på afstand. Så da de var taget afsted havde jeg det væsentlig bedre end da de kom.

Resten af dagen har jeg bare ligget på divaen og gloet tv. Føler lidt at dagen kunne have været brugt bedre, meeen man skal jo have lov til at skeje ud en gang imellem. Også selvom man er totalt ødelagt dagen derpå.

MEN ! Ikke flere vilde fester før jeg er blevet opereret. Jeg har virkelig kunne mærke det i min galdeblære i dag at der røg noget sprut indenbors i går. *avs* Ingen anfald, men bare MEGET øm.

Nu står den på aftensmad og højst sandsynlig tidligt i seng i aften. Er SÅÅÅÅÅ kvæstet.

Ingen kommentarer: