tirsdag, marts 14, 2006

Forårs-fornemmelser

Så er jeg tilbage på min pind igen efter et par dage uden internet. Galnet havde lavet lidt fucked up i det, så pludselig eksisterede vores modem ikke længere i deres database. *typisk*

Men det er nu ikke fordi der er sket så meget her, vi var til brormands føsdag i søndags, hvilket var rigtig hygsomt. Vi fik bare ALT for meget at spise. Men det er jo ikke noget nyt når det er min mor der er vært.

Ellers er jeg ved at indstille mig mentalt på at jeg skal opereres. Jeg er ikke så nervøs endnu, det er vist ikke rigtig gået op for mig. Forhåbentlig sker det først når det hele ER overstået. *fnis* Mandag kl. 10.30 tjekker jeg ind på Nyborg Sygehus og skal derefter på operations stuen tirsdag morgen. Hvis alt går vel så kommer jeg hjem tirsdag eftermiddag / aften eller onsdag formiddag. *krydser fingre* Jeg har aldrig prøvet at være indlagt før, så er meget spændt på hvordan det kommer til at foregå. Forhåbentlig går jeg ikke i panik. *yarks*

Solen skinner i dag - skøøøønt. Det gør virkelig een i godt humør og får een til at håbe på at det vil blive ved ved ved ved ved..... Savner virkelig noget solskin og lidt varmere vejr. Men det virker som om at der bliver flere og flere dage med sol, så måske ender det rent faktisk med at det bliver sommer INDEN vi rejser til tenerife i juni måned.

Nåhrm ellers har vi haft besøg af smeden i dag, weeee har virkelig også gået og kigget laaaangt efter ham de sidste par dage. Vores blandings-batteri i badeværelset er gået i stykker, så vi har derfor kun haft enten is-koldt eller lunkent vand. Hvor fedt er det lige i denne kolde tid?!! Yarks. Så nu har vi fået et nyt sat på så det er deeejlig varmt at tage bad i morn. Glæder mig virkelig... Uhhhmmm... tror det bliver ekstra laaangt lige i morgen....

Ingen kommentarer: