søndag, marts 19, 2006

I believe I can flyyyyyyy !

Så er det ved at være sidste blog-indlæg inden operationen på tirsdag. Jeg forlader hytten her i morgen ved 9-tiden, og er først tilbage igen tirsdag aften / onsdag formiddag. Der går nok et par dage inden jeg har overskud til at skrive herinde igen. Sorry folks. Men jeg har ingen anelse om hvor hårdt eller let denne operation bliver.

Det har ellers været den skøøøøøønneste weekend som Lars og jeg har haft. I går morges blev jeg vækket med dækket mornbord og indkøbte rundstykker. *mums* Desuden havde han købt en lille gave til mig - min helt egen mp3-afspiller. *Ihhhh* Den er jeg superglad for. Jeg har jo altid bare "lånt" Lars', men nu har jeg min egen... *jubiii*

Ved 10-tiden tog vi toget til Fredericia i det dejligste solskinsvejr. Det var virkelig skønt! Her tilbragte vi et par timer i badelandet - men pjuhha hvor var der mange mennesker - eller nej, der var MANGE børn. Yarks. Det var nok til at enhver fobiker ville gå amok. Men ikke mig. *hehe* Det var dejligt at blive varmet igennem og bare nyde hinandens selskab. Derefter fandt vi en restaurant i Fredericia by og tog senere på aftenen et tog tilbage til Odense. Det var en RIGTIG god dag.

I dag skal vi i biffen og se "Gasolin" sammen med min mor og bror. Det glæder jeg mig meget til. Jeg har hørt så meget godt om den + at vi i familien Glasdam jo har et helt specielt forhold til Kim Larsen.

I morgen er så dagen hvor det sker. Yarks. Jeg er lidt nervøs, har sommerfugle i maven og vil bare gerne have det overstået. Jeg er ikke gået i panik ... endnu, og jeg har ikke fortrudt at jeg har valgt at blive opereret... endnu! Men det skal nu nok komme. Men selvfølgelig ville jeg da ønske at det ikke var nødvendigt! :(

Der er bare ikke så meget andet at gøre end at tage et skridt af gangen, og håbe at det kommer til at forgå uden komplikationer. Jeg skal nok klare det !

Ingen kommentarer: