fredag, marts 24, 2006

Back on my feet

Så er operationen vel overstået, og jeg er tilbage og næsten så god som ny. Jeg blev opereret tirsdag d. 21 marts 2006 kl. 08.20. Jeg havde selv regnet med at jeg ville komme hjem samme eftermiddag, men fordi jeg havde svært ved at vågne af narkosen så var jeg ikke meget værd resten af tirsdagen. Jeg havde slet ikke kræfterne til at tage hjem, så jeg valgte at blive en nat mere på sygehuset.

Onsdag var derfor samle-kræfter-dag og hjemrejse-dag. Jeg glædede mig MEGET til at komme hjem til vante omgivelser og min egen seng, men frygtede også hjemturen meget da jeg var helt tappet for energi. Magtede ikke andet end at gå ned i bilen, blive kørt hjem og derfra op i lejligheden. Og selv trinene op til 2. sal var et mareridt.

Jeg fandt hurtigt min seng og der gik ikke mange timer før jeg var smuttet til drømmeland. Vågnede først 12 timer efter og var nogenlunde frisk. Dagen i går blev brugt på afslapning og ganske langsomt at vænne sig til at være hjemme. Jeg er blevet lidt mere dus med min krop igen og lidt mere modig, men går stadig stille omkring... er afkræftet endnu og medtaget ovenpå operationen...

På fredag - den 31. marts kl. 10 skal jeg have fjernet sting. Jeg er lidt nervøs for det, men samtidig glæder jeg mig også meget for så kan jeg begynde at leve normalt igen. Jeg kan mærke forbedringer dag for dag, men glær mig nu til at de her sting ikek er i vejen længere. Skal hele tiden passe på. Især når jeg sover. Der kan jeg kun ligge på een måde, og det er på ryggen. Det er skide træls når man som jeg elsker at sove på maven... *sms* Men jeg kan da ligge på siden nu uden at det gør ondt.. *weee* store sager...

I dag tager svigerfamilien til Hejlsminde ... uden os. Snøft. Jeg ville gerne med hvis omstændighederne havde været nogle andre... Lysten er der, men overskuddet og energien er der bare ikke. Så vi må vente til næste år. Øv øv. Men så tager vi bare en stille weekend herhjemme i stedet. Stille bliver den i hvert fald for jeg render absolut ingen steder. *fnis* Jeg håber dog at jeg i løbet af weekenden får energien til at komme ud og trække lidt frisk luft. Uuuuuh, det ville være SÅ godt !!!

Ingen kommentarer: