søndag, juni 11, 2006

Familien Danmark til havefest

I går var vi til Rock under broen og hvilken utrolig skøn oplevelse!!!

Der var det hele: god musik, masser af mennesker i godt humør, øl og mad i lange baner og ikke mindst ET PRAGTFULDT VEJR. Timerne fløj afsted selvom vi var der fra først til sidst. (sådan cirkus) Det var meningen at vi ville have nået at høre Zididada der spillede kl. 11.30, men landede først under broen 3 kvarter senere, så vi nåede kun lige at høre de sidste 15 minutter af deres koncert. Synd - men det vi hørte var skide godt !!! En god party-starter.

Vi fik placeret os forholdsvis tæt på den store scene - dog uden at folk stod særlig tæt - det PERFEKTE sted. Dagen blev begyndt med Lis Sørensen og Gnags. Især sidstnævnte var jeg særlig imponeret af. Hvilken energi og suveræn musik de kan spille. *klapper i hænderne*

Men festen begyndte sådan rigtig da TV-2 og Kim Larsen & Co gik på scenen - der var fælles-sang i haven. Indimellem spillede Status Quo. Jeg kender kun et par af deres numre, så jeg nød det ikke så meget. Desuden var jeg ved at være godt mør af en hel dag i solen. Jeg var ved at gryde-klar. Da Deep Purple lukkede og slukkede tog vi hjem. Vi gjorde hvad vi kunne for at nå toget kl. 00.18, men der var SÅ mange mennesker der skulle med at vi måtte vente en time ekstra på det næste tog. Der havde dsb dog været på forudsigelige at sende et laaaangt togsæt, så alle kunne komme hjem. *nice*

Lars og jeg snuppede den første taxa vi mødte og landede på Jacob H. vej lidt over 2 i nat. *Damn* vi var trætte. Men først et bad og after-sun på kroppen, da vi var blevet rimlig forbrændte... *avs avs* og så havde vi et par misser der i DEN GRAD trængte til opmærksomhed.

Ingen tømmermænd eller udmattehed - bare mørbanket pga. for meget sol. I dag er der dømt ren afslapning inden det imorgen igen er hverdag. Den sidste uge inden vi drager sydpå. *weeee*

Ingen kommentarer: