mandag, juni 19, 2006

Ferie og Føsdag

Så nåede jeg det alligevel. Jeg havde ellers truet med forleden at jeg ikke ville nå at skrive inden vi drager ned til sydens sol. Men jeg har lige taget et pusterum fra pakkeriet til at skrive et par afsluttende ord. Det sidste I vil høre fra mig den næste halvanden uges tid.

I dag har jeg været til samtale hos socialrådgiveren, hvilket var en RIGTIG positiv oplevelse. Hun var så sød så sød, og vi snakkede i hele 30 minutter om alt lige fra min sygdom, mine piller, min behandling, min fortid, nutid og specielt min fremtid - hvad skal der ske fremover?!! Vi blev enige om at jeg skulle komme igen om 14 dage. Hun ville gerne have set mig i næste uge, men det er jo ligesom lidt svært når jeg ligger på en badestrand some where... Så den 3. juli skal jeg se hende igen, den 4 juli skal jeg op til min egen læge - hvilket jo bare passer perfekt. Så har jeg sikkert noget godt at fortælle hende !!

Socialrådgiveren und ich blev enige om jeg skulle tage kontakt med en erhvervsvejleder på AF som kan guide mig lidt videre med hensyn til hvad der videre skal ske uddannelses - og jobmæssigt. Jeg har fået en tid d. 1 august, så det skal nok blive meget spændende. Nu sker der da lidt. Nu har jeg noget at se frem til. Tingene står ikke bare stille længere. Det er dejligt!

Igår holdte vi føsdag for familien hvilket var UTROLIG hyggeligt. De var her et par timer hvor vi hyggede os med boller, kage, drikkelse og SKØØØN islagkage. *mums* Vi fik nok bare ALT for meget at spise. Men det er jo ikke noget nyt. Jeg fik en masse skønne gaver, og moderen blev glad for den købmandskurv vi havde købt til hende.

Lars og jeg har købt en ekstra lille gave til hende som hun får med posten i morgen på hendes fødselsdag. Vi synes det var lidt synd at hun ikke skulle se os på selve dagen. Så helt slipper hun ikke for os... *smiler sødt*

I dag tager vi så til Kokkedal, før vi flyver til Tenerife i morgen tidlig. Det var meningen at vi skulle til Sjælland alle 3 i dag, men Heidi svigter os. Hun vil hellere sidde ude i lufthavnen den halve nat end at ligge i en lun seng og få et par timers søvn. Hvem forstår det?? Ikke os. Men det er jo hendes problem. Vi gider i hvert fald ikke sidde derude og glo - og især ikke på min fødselsdag. Det er da tåbeligt!!

Vi tager først til Kastrup i morgen tidlig selvom det betyder at vi skal stå op kl. 3.00 og køre 30 minutter i bilen. No big deal! Vi tager i hvert fald til Sjælland i dag og tilbringer lidt tid sammen med svigermor, hygger os med god mad og slapper af. Det er da sjovere end at sidde i en kold lufthavn. ;)

Dette bliver alt for nu. Jeg vil smutte ud og pakke resten af mine sager og komme afsted. Jeg skriver en masse når jeg kommer hjem.
Ha en god uge.

Knus fra en rejse-lysten tøs

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Du må i hvert fald have held og lykke med både ferie og jobudsigter - bare det var mig der havde udsigt til snart at komme væk fra det her "sommervejr" ...