søndag, juli 09, 2006

Be bob a lu la....

She's my baby. Op og ned af strøget og hvad var det hvad var det du saaaaaaagde.

Vi var til TV-2 koncert i fredags, hvilket var rigtig godt. Mødtes til spisningen sammen med Heidi et par timer før. Restauranten var okaj, men hellere ikke mere end det. Meget larm og ingen særlig hygge-stemning. Det er nok ikke et sted jeg kommer igen. I hvert fald ikke for at spise. Deres bar så derimod meget indbydende ud. *hehe*

Derefter gik turen ned på Brandts hvor vi hørte på Juncker indtil TV-2 gik på kl. 21.01. Fed stemning, alle de gode gamle hits, fadøl og faktisk en fed koncert. Den var bare for kort.

Bagefter blev vi enige om at tage ud til Jannie og få den flaske rødvin som hun havde lovet os til RUB men som vi aldrig fik da vi alle var for smadret til det. *thihi*
Den blev hellere ikke konsumeret i fredags, men fik til gengæld hvidvin og vi fik gjort en ende på en flaske Cuba Caramel. Uhmmm... mums.

Det var rigtig hyggeligt - en god afslutning på aftenen. Heidi var træt og gik hjem et par timer senere, mens Lars og jeg lige fik drukket ud inden vi vendte næsen mod Jacob Hansens vej. Lørdag var jeg totalt smadret og fik ikke lavet særlig meget. Bare sovet, set VM bronzekamp og plejet mit stakkels hoved. I dag står den på familievisit. Vi skal ud og besøge min mutter hvor resten af familien også dukker op. I aften skal vi ned på Jensen ved skovsøen og spise dinner. Det skal nok blive meget hygsomt. Det plejer det i hvert fald... ;)

I morgen er det så hverdag igen. Puust, synes bare at denne weekend er drøøøøønet afsted, vi har ikke nået så meget. Skidt pyt.

Næste weekend kommer den til at stå på FEST da jeg skal fejre min føsdag for venner på næste lørdag. Jeg glæder mig rigtig meget. 2 styks kommer ikke, så vi bliver 6 til dinner og afterparty. Håber at folk vil være feststemte ellers laver vi sku bare om på det...

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Kære Veninde

Jeg skriver blot til dig, for at ønske dig og dine kære en RIGTIG GOD SOMMER......

Jeg håber du får en god sommerferie, vi rejser snart til Bornholm, og glæder os rigtigt meget, det bliver så godt at komme lidt ud i det gode sommervejr. I stedet for at bare sidde inde i hverdagen.

Hvis du skal nogen steder hen, må du meget gerne ligge en sød hilsen i min gæstebog, så jeg kan høre hvor du skal hen?!? Jeg er nemlig også nysgerrig.

1000 Knus fra din veninde - Risle