torsdag, juli 13, 2006

Rigtige venner

Igår var en ret underlig dag. Dagen startede med at vores tur til tyskland blev aflyst pga manglende tilmeldinger. Der er åbenbart ikke ret mange der tager på indkøbstur lige nu. Øv øv. Så jeg var negativ. Nu stod vi lidt på herrens mark. 3 dage til vi skulle holde fest, og ingen mulighed for at komme ned og handle lidt ind af de våde varer.

Vi snakkede med flere der muligvis kunne hjælpe os, men det blev Laila der var dagens helt i skysovs... Hun og gemalen ville gerne med til Tyskland i morgen fredag. Det skal nok blive meget hygsomt. Puha, jeg var ellers begyndt at tvivle på at vi ville komme afsted... Tak Laila - du er simpelthen en skat!!

Dagen og festen var reddet. Eller.. hvis vi ikke var kommet til Tyskland så havde vi jo bare købt sprut herhjemme i stedet - meeen det ville have gjort lidt ondt at betale 20-30-50 kroner mere for en flaske end hvad man gør i Tyskland. Derfor var det en lettelse da vi langt om længe fandt en der kunne og som rent faktisk GAD hjælpe os. RIGTIGE VENNER hænger nemlig ikke på træerne.

I dag har jeg været ude og købe det sidste ind til festen. Jeg mødte min mor i dalumcenteret hvorefter jeg tog med hende hjem til en lille sludder. Det var kanon hyggeligt. Jeg var hjemme ved 16-tiden, og har egentlig ikke fået lavet så meget mere. Jeg burde faktisk have lavet en del ting, men det må vente til imorgen. Jeg når det jo nok. Lars er også hjemme i morgen - han skal jo lave lidt.. *thihi*

Ingen kommentarer: