onsdag, juli 19, 2006

Sommertid er ferietid

Så har jeg langt om længe fået ferie og uhhhhm det er bare skønt - ikke at skulle tænke på aviser, ikke at skulle op kl. 04 næste dag og bare kunne sove lææænge. Dejligt. Men efter jeg har fået ferie, har jeg bare haft et energi-niveau der har ligget væsentligt højere end Lars'. Han har kigget på mig en gang imellem og sagt: SÅ SLAP DOG AF KVINDE...

I dag står den på hygge-komsammen hos familien og i morgen drager vi mod sjælland for at tilbringe et par dage sammen med svigerfamilien og nogle af Lars' venner. Fredag skal vi blandt andet ud på Tre-Kroner-fortet og have grill-mad. Det skal nok blive rigtig hygsomt.
Ellers har vi ikke så mange vilde planer for ferien - vi tager een dag af gangen, og bare nyder at vi har fri og at vi har tid til hinanden.

I lørdags holdte jeg jo føsdags-fest, hvilket gik rimelig okaj. Jeg tror nok at folk havde det fornøjeligt og fik både nok at spise og drikke. I know I did. *ups* Dagen efter kunne jeg ikke helt forstå at jeg havde det så dårligt (LÆS: tømmermænd) men når jeg fortalte hvor meget jeg havde fået at drikke... (harry var holdt op med at tælle FORLÆNGST)så var det vist ikke så underligt... *hehe*

Jeg blev rigtig meget begavet; jeg fik en flaske jägermeister, som jeg absolut ikke skal have drukket lige foreløbig + et gavekort til inspiration på 200 kroner. Der ud over fik jeg også en Grand Cru peberkværn fra Rosendahl og en rigtig flot neglelak fra Max Factor. I mandags var vi ude og bytte peberkværnen til en størrelse større samtidig med at jeg fik brugt gavekortet til at købe en peberkværn mere så vi nu har et sæt.

Det blev en rigtig shoppe-dag for vi fik også købt en ny printer + en rumdeler til vores soveværelse. Katjeeeeng, men pyt - det var ting vi havde sukkert efter i lang tid, så det går nok.

Ingen kommentarer: