søndag, august 13, 2006

210 POINTS!!!

Som tidligere fortalt var vi i går ude og bowle med efterfølgende spisning og biftur. Det var en rigtig hyggelig dag. Især fordi jeg fik muligheden for at give Lars nogle ordentlige kodyl-prygl i bowling. *hehe*

Jeg har ikke spillet bowling særlig mange gange, men jeg har ret hurtigt avanceret, og igår præsterede jeg altså at lave 6 strikes I TRÆK!! Lars var målløs, ligeså var jeg. Jeg ved ikke hvad der gik galt... eller måske hvad jeg netop gjorde rigtigt, men jeg kunne bare ramme keglerne på den HELT RIGTIGE måde. Så jeg slog altså gemalen med over 100 points. Ret uvirkeligt. Ny rekord, og den bliver nok svær at slå igen... Nu er det lige før at Lars ikke tør spille med mig længere. *fnis fnis*

Efter min sejrs-rus, tog vi noget hurtigt lunch og derefter i biografen for at se "United 93". What a movie. Den var virkelig god. Selvfølgelig meget dokumentarisk, men også meget nervepirrende og en film med utrolig meget action. Jeg sad virkelig laaaangt ude på stolen under hele filmen. Yarks. Bagefter var det lidt svært at komme ned på jorden igen. Sikke en film.

I dag står den bare på hygge-nygge, mens jeg i morgen skal til terapeuten fra morgenstunden, og ellers hjem og vente på at min nye cykel kommer. *jubii* Jeg glæder mig SÅ meget.

Ingen kommentarer: