onsdag, august 16, 2006

Klap dig selv på skuldreren...

Det var hvad min terapeut sagde til mig i mandags da jeg var til samtale. Jeg fik ros. Masser af ros. Hun syntes jeg havde klaret nogle situationer rigtig godt!! Thumbs up!!

Det var faktisk en rigtig god samtale vi havde, vi fik snakket om de samtaler jeg havde haft med både AF og studievejledere, hvilket hun syntes jeg havde klaret med bravour. Jeg fortalte hende også at jeg sådan ret arbejdsmæssigt jo ikke er kommet så meget videre, da Tietgenskolen jo ikke kan tilbyde mig så meget. Men jeg fortalte hende om kompetencecenteret, hvor man har mulighed for at tage nogle kurser. Vi snakkede lidt frem og tilbage, og hun nævnte at jeg muligvis vil kunne få kontanthjælp, til betaling for kurserne. Jeg vil ikke blive sendt ud i aktivering, da jeg jo ved hvad jeg vil, og hvis jeg får lavet en udd.plan, burde der ikke være så mange ben i det.
Nu skal jeg bare have overbevist en socialrådgiver hos kommunen om at det er en super ide at jeg skal have kontanthjælp. Nu må jeg se hvad de siger. Jeg håber at de vil støtte mig, for det ville være ret fedt at komme på nogle kurser, få opfrisket det jeg kan, komme stille og roligt i gang og være sammen med andre mennesker.

Der ud over, så har jeg fået min cykle. *weee* Den er bare super god at køre på. De kalder mig det gule lyn ude i byen nu. Du kan se et billede af cyklen her

Jeg tror jeg skal ud og lufte cyklen lidt i dag, når nu vejret er så godt...

Ingen kommentarer: