torsdag, august 10, 2006

Træning og tankespind

Den 10 August 2006 var simpelthen DAGEN hvor vi fik taget os sammen og fik påbegyndt vores træning igen. Vi fik os regnet frem til at det er 2½ måned siden vi har været afsted sidst. For dårligt. Og vi skulle virkelig OGSÅ give os selv et STORT los i R....! Men nu er det gjort, og det var rigtig rart at komme afsted, få brugt noget energi og have denne dejlige fornemmelse bagefter. Vi var da i gang i 1½ time, så helt dovne var vi ikke. Nu er vi kommet i gang igen, og så fortsætter vi også!! Forhåbentlig gør det ikke alt for ondt i kroppen i morgen.

Vi havde en rigtig hyggelig aften i går på Brandts. Det var 10000000 gange bedre end da vi hørte TV-2 for et par uger siden. Pladsen var fuldstændig fyldt op, der var en fed stemning og selv support-bandet: Sylvester var suveræn.

Runrig var endnu bedre. De kan virkelig finde ud af at sætte gang i folk. Efter de første 2-3 sange var der dømt fællessang, og alle skrålede bare med. Jeg elsker deres musik, selvom jeg aldrig har været den STORE fan. Lyden af sækkepiber, trommer og en mand der bare fyrer den af. Det er bare godt!!
Jeg var især imponeret af deres trommeslagere. Flertal fordi de på et tidspunkt stod 4 mand på scenen og trommede løs - I TAKT! Og de blev ved i ca. 10 minutter. Bare hamrede løs. Virkelig fascinerende. Der var jeg målløs. Safri Duo go home!!

I dag har jeg snakket med studievejlederen på Tietgenskolen, jeg har rent faktisk snakket med flere, og jeg er blevet lidt klogere. De kunne ikke tilbyde mig så meget igen. Jeg kan ikke få genopfrisket min uddannelse inden for handel. Jeg må bare søge lærepladser og så håbe at der er nogen der vil ansætte mig selvom jeg har nogle huller på papiret. *wish me luck*

Jeg har dog den mulighed at tage en supplering til min studentereksamen, men det er på HH-niveau og mere rettet mod en finans/revisor/advokatsekretær-uddannelse inden en kontorudd. Så det vil være lidt spild af tid for mig. Den mulighed jeg har nu er at tage nogle kompetence-givende kurser som kan øge mine chancer for at få en læreplads. Det er for egen regning, medmindre AF vil betale noget af det. Det vil de højst sandsynlig ikke, da jeg ikke er arbejdsløs. Men jeg må snakke med dem i næste uge, og høre hvordan jeg står.
Alternativet bliver at melde mig arbejdsløs, hvilket jeg ikke er meget for. Men det kan måske blive nødvendigt.

I morgen skal jeg lige have overstået ugens sidste arbejdsdag. Det bliver nok lidt hårdt, da jeg pt. har en dårlig fod. *Avs avs*
Weekenden kommer til at stå på afslapning og bytur. Vi skal ud og bowle på lørdag i byens bowlecenter. Det er blevet renoveret, så det skal da afprøves. :) Jeg regner stærkt med at slå rekorden og give Lars nogle tæsk ligesom sidst!!

Ingen kommentarer: