mandag, september 25, 2006

Nogle gange

ved man bare ikke hvilken overskift man skal skrive. I dag er en af de dage.

Efteråret er kommet, det er ganske vist, for min næse løber.. allergien står i lys lue i dag, og så er der ingen tvivl. Ret træls - for ligner præcis rudolf med den røde tud - bare et par måneder for tidlig på den!

I dag har jeg været til terapi, hvor jeg fik rigtig mange klap på skulderen. Hun synes jeg gør så utrolige fremskridt at jeg ikke længere behøves at komme hver 2. uge. Det er heller ikke nødvendigt. Jeg ved jo hvordan jeg skal håndtere angsten og det negative tankemønster. Og der går også længere tid imellem at jeg føler angst og tænker kritisk. Men det er meget rart at der stadigvæk bliver holdt fast i mig.

Bagefter var jeg på sygebesøg hos mormor der har dårlige ben i øjeblikket. Det var meget hyggeligt, vi fik os en god snak. Det var dejligt at have hende på 2 mands hånd for en gang skyld.

I weekenden var jeg til tøse-aften hos en veninde med god mad, vin og gyserfilm. Rigtig hyggeligt, og vi fik da vendt et par emner i løbet af aftenen - blandt andet busser's vægtafgift og ligheden mellem Hexia De Trix og Hitlers egocentrerede menneskesyn samt deres holdning til at de så sig selv som perfekte mennesker. Der er faktisk en vis lighed. Man skulle nok have været der... *thihi* men det giver lidt mening - gør det ikke? *LOL*

Ingen kommentarer: