lørdag, september 23, 2006

Sommer-weekend

Så er det atter blevet weekend, altid skønt, men især fordi vejret er sommerligt og solen skinner. *yahuuu* Det skal nydes med en dag på plænen. Det er jo nok een af de sidste vi får i år. Jeg glæder mig ikke til de laaange vinterdage med kulde, blæst og regnvejr. Jeg håber foråret og sommeren hurtigt kommer igen.

Denne uge har været re stressende, Lars og ikke været meget hjemme på grund af overarbejde, og jeg har styret rundt og lavet tusinde ting. Nu er det weekend og det skal nydes. Vi har ikke de vilde planer ud over at jeg jo skal i byen i aften, ud til en veninde, tøseaften med god mad, vin og gyserfilm. Det skal nok blive rigtig sjovt. Det plejer det da. ;)

Næste uge bliver også ret hektisk, jeg skal på familiebesøg - sygebesøg hos mormor der er hjemmegående pt, på grund af dårligt ben. Øv altså. Oven i det har jeg en tid hos terapeuten mandag, så jeg skal have læst lidt i min selvværds-bog inden da. Torsdag skal jeg i byen med en veninde, og fredag er der reception på Lars' arbejde, så der skal jeg lige et smut til København. Weekenden står på søster's 25 års fødselsdag - så der bliver nok at se til.

Vedr. kommunen er der ikke sket en hylende fis, jeg er jo blevet sygemeldt af min læge,og skal først til samtale hos sagsbehandler om 1 måneds tid. Så jeg må bare vente til de vil snakke med mig. *suk* Men hva' det forbyder mig jo ikke i at søge noget arbejde i mellemtiden.

Ha en god og varm weekend

Ingen kommentarer: