søndag, oktober 01, 2006

Farveller - kan I hyg' jer

Puha, sikke en uge. Startede mandag med at jeg måtte ligge mig på langs i et par dage med forkølelse og bihulebetændelse. Ikke sjovt - men jeg fik da stresset af med film, boglæsning (mest jumbobøger) og te-drikning.

Torsdag stod den på Ladies Night i Magasin sammen med en veninde + hendes anden veninde jeg ikke havde mødt før. Selskabet var hygsomt, men selve showet i Magasin var der ikke meget at råbe hurra for. Det var lidt kedeligt, og ikke lige pengene værd synes jeg. Men hvis man ikke prøver det, kan man jo heller ikke udtale sig om det, vel?

Fredag tog jeg til Københavnstrup tidligt for at spadsere rundt på strøget inden jeg skulle til reception på Lars' arbejde. Det skulle jeg nok aldrig have gjort. Jeg farede mere eller mindre vild, da jeg troede jeg kunne tage en smutvej. Nope, Kbh er større end jeg troede. Så til sidst gav jeg op og prajede en taxa. Jeg skulle nok have holdt mig til det jeg kendte, men yeah af skade blir man klog.

Selve receptionen var RIGTIG vellykket. Der kom utrolig mange mennesker - omkring 60-70 stykker og Lars fik SÅ mange flotte gaver. Det var ret overvældende for os begge to. Hans tidligere boss holdte en smuk tale og lovede Lars at de altid kunne finde en plads til ham hvis det glippede på Fyns Land. (det håber vi nu ikke) Fredag aften fik vi slæbt de fleste af hans gaver hjem - måtte dog lade nogle stå da vi ikke havde plads til det. Så skulle vi vist have bestilt en ekstra vogn hos DSB.

Lørdag var vi til min søster's 25 års føsdag, hvilket var rigtig hyggeligt. Lars og jeg var dog ret smadret efter receptionen, så vi tog tidligt hjem - - - - - og i seng. Vi sov begge 10-12 timer - det var virkelig tiltrængt. I dag har den bare stået på rå-hygge og opladning. Jeg var stort set ikke på arbejde i sidste uge, og skal lige vænne mig til de tidlige morgener igen, og Lars starter på sit NYE JOB i morgen, så det bliver rigtig spændende.

Vi krydser fingre for at det kommer til at gå godt!!

Ingen kommentarer: