fredag, oktober 06, 2006

Efterår

Så er det sørme blevet efterår. Og jeg må sige det er surt at være avisbud når regnen bare står ned og folk beklager sig over at deres avis er våd. Well, hvis jeg havde magiske kræfter fløj jeg ind til husene i bedste super-man stil- inden regndråberne ramte avisen... Nogle gange tror abonnenterne sku at man kan trylle og har forbindelser til ham i det høje.. *tsk tsk*

Første uge er gået med min søde kæreste som fuldtidsfynbo. Han nyder livet på SDU med mere fritid herhjemme og længere aftener i hinandens selskab. Han har fået mere overskud til at lave en masse ting, og jeg synes jo bare det er skønt at vi har fået noget mere tid sammen.

Nu mangler vi bare at han skal få lært den fynske accent helt - så er han fuldt intregreret som FYNBO. *sms*

Det har ellers været en stille og rolig uge hvor vi har vænnet os til de nye forhold med Lars' arbejde. Weekenden derimod bliver knap så afslappet. I aften skal vi til årsfest på SDU sammen med resten af staben. Vi kender et par stykker der kommer, så det skal nok blive meget sjovt. I morgen kommer den nok til at stå på hangovers hvis det bliver en sjov afterparty.

Søndag skal vi i biffen sammen med vores lille biografklub og se Sprængfarlig bombe. Vi har hørt meget blandede anmeldelser så nu bliver vi jo nødt til at se den selv.

Ha en god weekend. I know I will.

Ingen kommentarer: