lørdag, november 25, 2006

Har satan en fætter?

det vides ikke, men ifølge stand-up komikeren Carsten Bang har han i hvert fald en kusine.

Vi var inde på Magasinet i Odense i torsdags for at se hans nye show. Det var ret godt! Og da showet blev optaget, fik vi efterfølgende lidt mere for pengene, da han godt ville lave nogle såkaldte "fraklip". Skide sjovt, et show der varmt kan anbefales.

I dag har bare været en rigtig hygge-lørdag med frokost på Carlslund Kro i Fruens Bøge. Lars' ide. Han synes det var dårligt af os at vi bor så tæt på kroen, og aldrig har været dernede forbi. Vi fik begge æggekage. Damn, det var godt, men nu skal vi heller ikke se skyggen af hverken æg eller kage det næste ÅRS TID.

Resten af weekenden bliver bare hygge, men nok med en gang træning i morgen. Det bliver vist nødvendigt med den kaloriebombe vi har fået i dag. *ups*

Vi var også lige forbi posthuset i Dalum i dag efter min pakke var Borgens forlag. Det var min gave fra bookworm der var kommet. *wee* Så nu kan jeg rigtig få læst "the devil wears prada". Det glæder jeg mig rigtig meget til. Ud over bogen havde de også sendt deres katalog over bøger, 2 prøvelæsninger på 2 forskellige bøger og en mussemåtte. Imponerende synes jeg! Jeg skal vist til at vinde nogle flere bøger. *thihi*



Fortsat god lørdag, og rigtig god weekend.

Ingen kommentarer: