fredag, november 17, 2006

I need some fine wine, and you - you need to be nicer

Jeg har været med i en konkurrence på nettet og har vundet en bog af Lauren Weisberger der hedder: "the devil wears prada". *jubii* Min gode veninde der også var med i konkurrence, kommer med et spinkelt tillykke og kalder mig ellers for et svin. Tsk tsk.
Jalousi er en grim ting. *LOL*

Ej, hvis du er sød, må du godt låne den - HVIS DU SPØRG PÆNT!!!

I dag står den på julefrokost i det kbn'ske. Jeg glæder mig rigtig meget, det bliver helt sikkert en rigtig sjov aften.

Menuen kommer til at stå på følgende:

  • Carpaccio på ruccola med pesto
  • Kalvemedaljoner med pariserkartofler, sugarsnaps og sauce
  • Chokois, supergode chokovafler og en chokocreme sag...ren choko kamp

Jeg er allerede sulten ved bare tanken. *mums*

Forhåbentlig har vi ikke så mange tømmermænd i morgen, så vi kan nå en tur i Tivoli og se deres julemarked inden vi drager tilbage til Fyn. Imens bliver misserne passet af søs der også skal være hus-sitter. Det er egentlig ikke nødvendigt, men hun insisterede. Så sådan bliver det.

Rigtig god weekend til jer alle.

Knus fra det heldige svin

Ingen kommentarer: