tirsdag, november 07, 2006

Motion er godt...

meget motion er ENDNU bedre...

Jeg har været til træning i dag. Og støn, jeg synes det var lidt hårdt. Spagetti-armene var lidt lange bagefter og mine betontunge klodser slæbte sig de 500 meter hjem til lejligheden. Det lyder rigtig hårdt ikke?
Første gang på 1½ uge at jeg styrketræner - hvorfor lære jeg det aldrig?? Styrketræning 1 gang om ugen, ellers får jeg slaskearme og ondt i hele kroppen dagen derpå. *Av av*
For det meste konditionstræner jeg bare - det er så nemt. Op på løbebåndet og derud af. Men det er jo også meget godt at få styrketrænet kroppen, og især at få vist muskelmændene hvordan RIGTIGE kvinder træner. *thihi*
Forhåbentlig bliver jeg skånet for de væreste smerter i morgen.

Ud over træningen har jeg ikke været den mest aktive i dag. Jo, jeg har været ude og handle, men ellers er den bare stået på hjemlig hygge. Jah, jeg var rigtig smart i dag. Jeg tog på indkøb i den tro at Kvickly havde de ting jeg skulle bruge. Da jeg kommer ud i butikken står jeg længe og glor på hylden med konserves dåser. Der skulle være et tilbud. Ja, der SKULLE. Jeg gloede rundt, og gik butikken rundt 3 gange inden jeg opgav det. Jeg fandt resten af mine vare og gik mod kassen. Jeg overvejede at spørge hvor de havde gjort af tilbudsvaren, men var blevet rigtig tøse-fornærmet. Så kunne det også være lige meget.

Jeg kørte hjem, og som det første kiggede jeg reklamen fra Kvickly efter. Næh, der var sku da ingen tilbud på den vare. Hvor fa'en havde jeg så set det tilbud? Bilka, aaaaarh, så gik der et lys op for Frk. Glasdam. Hehe. Jeg priste mig lykkelig for at jeg ikke havde brokket mig i butikken i dag. Det kunne have været kønt. Brokke sig over en vare de ikke havde på tilbud. Godt at man kan holde sin mund en gang imellem !! *thihi*

Mine dyr er håbløse, ugidelige og de mest dovne kræ der findes på denne jord. En bi kom i formiddags ind i lejligheden. Emma kigger godt nok efter den, men ligger sig ned igen, med ryggen til – og sover videre. Victoria er jeg inde for at vække. Så må hun sku mande sig op, og vise at hun i det mindste stadigvæk har nogle jagtinstinkter. Men næh nej. Jeg placerer hende foran bien hvorefter hun bare glor på den, gaber højlydt og kigger underligt op på mig. Suk, jeg lukker den stakkels bi ud igen, så den kan sladre til dens bisværm at her i denne lejlighed er der ingen insekter der behøves frygte for deres liv. Umulige dyr – det er hvad jeg har!!

Ps! Bien hedder iøvrigt IB - jeg fik en særdeles hyggelig snak med den inden jeg lukkede den ud i det fri.

Ingen kommentarer: