onsdag, november 08, 2006

Regnvejrsdag i november

Så er halvdelen af ugen gået, og kun 2 arbejdsdage tilbage inden weekenden står for døren. *skønt* Vi får en travl weekend med niece-føsdag og barndåb for lille Caroline. Det bliver lidt hårdt, men mon ikke det går alligevel?!!

I dag har jeg fået ordnet "ugens lektie". Jeg havde nogle småting der skulle afklares med kommunen. Nu er jeg godt forberedt når jeg snakker med min terapeut på mandag. Det var rart at få de ting af vejen - og helt uden angstanfald. *weee* Det må da betyde at det går i den rigtige retning, og at jeg flytter mig rent psykisk.

I aften skal OB spille på hjemmebane mod nedrykkerholdet Brøndby. Uuuuh, spændende, men mon ikke at OB kan slå dem. *jeg krydser fingre*
Jeg er desværre ikke hjemme til at se kampen - øv øv. Jeg skal i biffen med en veninde og se tøsefilm. Det glæder jeg mig rigtig meget til. Jeg ser dog ikke særlig meget frem til at skulle ud i regnvejret. *hrmmm*

Ingen kommentarer: