fredag, november 10, 2006

Weekend

Så er det langt om længe blevet weekend. Skønt! Og hvad er bedre end at slutte ugen af med en tur i motionscenteret og efterfølgende en gang i solariet. Uhmm. Det kan altså godt anbefales på en kold efterårsdag som i dag. Så har man det straks meget bedre.

Weekenden kommer til at stå i familiens tegn med fødselsdag og barnedåb. Så selvom det nok bliver lidt stressende, håber jeg vi også får tid til at slappe lidt af.

I onsdags havde jeg vovet mig ud i regnen - jeg var i biffen og se "the devil wears prada". Filmen var okay, men ikke een af de bedste jeg har set. Jeg synes i hvert fald ikke at den var så god som anmelderne har gjort den til. Men en ting må jeg sige - Meryl Streep, hun er sku for rå, for sej og noget af en led kælling. Hun spiller godt, og passer PERFEKT ind i rollen som... yeah... the devil...

Ha' en god weekend.

Knus fra Christina
- nu med ny frits helmuth -

Ingen kommentarer: