mandag, november 13, 2006

Rød weekend

Du undrer dig måske over min overskrift - og nej det er ikke fordi jeg har været ude og smadre nogle kbh'nere i weekenden eller at det er "DEN TID" på måneden.
Det skyldes dog at jeg vist var lidt overmodig i fredags og tog et par minutter længere i solariet end normalt. Jeg bliver jo aldrig ordentlig brun, så hvorfor ikke trække den lidt. Der er åbenbart en mening med at man skal følge de anvisninger de giver. Da vi ankom til Kokkedal fredag aften var jeg knald-rød på stortset hele kroppen - jeg lignede en stegt reje der havde ligget LIIIIIGE et par timer for meget i solen....
*Av av av*

Så hele lørdagen gik jeg og beklagede mig - uanset hvad jeg gjorde eller hvor jeg opholdte mig gjorde kroppen ondt. Til sidst gik jeg i seng, lod kroppen falde til ro og jeg fik da også et par timers søvn inden vi skulle holde fødselsdag for Lars' niece om aftenen. Jeg frygtede lidt for barndåben søndag, men meget af solbrændtheden havde fortaget sig i løbet af natten, så i går tog vi til barnedåb inden turen gik tilbage til Fyn. Det var en god barnedåb, hvor Lars stod fadder sammen med barnets storebror, onkel og moster. Efterfølgende var der spisning hos forældrene. Vi havde en hyggelig eftermiddag i godt selskab. Det er ikke så tit at vi ser den del af Lars' omgangskreds, så vi fik indhentet det forsømte og fik et par sjove timer sammen.

Men hvor rart det end er at være på visit i det sjællandske, så er det nu også dejligt at komme hjem til sig selv og sine dyr igen. Der er intet så skønt - som ens egen seng. *nice*

Min solbrændthed er langsomt begyndt at fortage sig, og min kropstemperatur er ikke længere oppe på 60 grader. Jeg er ikke nået dertil endnu hvor jeg kan begynde at grine af min egen fejltagelse, for DAMN - det kan absolut ikke anbefales at rende rundt med skoldhed krop....

2 kommentarer:

Eva sagde ...

Uuhh, lyder ikke rart :-(
Drop dog det solarium, det giver en mærkelig hudfarve, pigmentforandringer og rynker, og i værste fald hudkræft eller modermærkekræft. Især hvis man bliver forbrændt...

CHRISTINA sagde ...

Yeah I know, det er heller ikke særlig tit jeg tager sol. Men lige i fredags havde jeg brug for det. Men det er absolut sidste gang jeg har gjort det. Af skade bliver man klog - er det ikke det man siger?