onsdag, november 15, 2006

Raflegaver

Nu nærmer sig tiden hvor julefrokosterne skal afholdes. Jeg slipper heldigvis nådigt i år - jeg har kun 2 styks. En her i den kommende weekend sammen med nogle af Lars' og mine fælles venner samt en i december med en tøseflok.
Man kan ikke holde julefrokost uden de såkaldte raflegaver. I år er det blevet pålagt mig at købe gaverne, og damn hvad skal man købe? Det skal både være seriøst, sjovt og måske også et par hadegaver imellem.

Jeg har surfet lidt på nettet efter nogle gode ideer, og fandt frem til nogle ret gode muligheder. Her følger et par stykker:

  • juleslips med musik
  • drikkespil eks. ludo, skak mm.
  • en grim termokande med blomster på
  • en dåse flåede tomater pakket pænt ind (modtagerens ansigt plejer at være guld værd når gaven åbnes)
  • et skrabelod
  • Tena for men
  • grimme julemands-sutsko

Der er jo masser af muligheder - bare et smut i Tiger og find den mest grimme og mest ubrugelige ting. Så er gaven hjemme. :)

Jeg vil bevæge mig ud i det kolde vejr, og se om jeg kan finde et par raflegaver. *thihi*

Go' onsdag herfra

Ingen kommentarer: