fredag, november 03, 2006

Weekend

Skønt med weekend, især når man absolut INGEN planer har - eller det vil sige... næsten ingen. Jeg har jo svært ved ikke at lade mig lokke med til både det ene og det andet.

I dag har den dog bare stået på rengøring, oprydning og tøjvask. Det var tiltrængt og dejligt at få det gjort. Da Lars kom hjem var jeg godt og vel færdig, så kunne vi nyde resten af fredagen sammen.

I aften skulle jeg have været i biffen og se "the devil wears prada" men min kære veninde er blevet sløj, så vi har udskudt det - måske til på søndag. Se den skal vi i hvert fald. Den er indbegrebet af fed tøsehumor. I morgen står den på familiehygge for mit vedkommende. Lars skal til ølsmagning hos hans fætter. Jeg var inviteret med, men øl og mandehørm? Nej tak.
Jeg er jo ikke den store øl-drikker, så jeg foretrækker en hjemmeaften i stedet. Meeen jeg har da fået årets første juleøl. Nammenam. Det kalder jeg en god øl.

Det er ret vanvittigt allerede at se julestads i butikkerne, folk snakker om julegaver og ønskesedler, årets juleand, juletræ osv. Jeg er slet ikke kommet i den stemning endnu - men første december, så skal du bare se!!! Det virker bare sååå langt tid til. Jeg synes ikke det er længe siden at det var sommer, høj solskin og 30 grader. Men det er det jo nok alligevel.

Heldigvis bliver julen ikke så stressende for os i år. Vi skal holde julen her i Odense, og skal ikke tænke på at skulle til Jylland. Det bliver meget rart + der ikke er SÅ mange julefrokoster der kalder. Julen skal jo også nydes - og ikke jages igennem.

Vi havde planlagt at skulle holde en fest i anledning af at Lars er blevet FULDTIDSFYNBO. Han fik jo simpelthen så meget vin at vi aldrig når at drikke det selv. Det skal vi have hjælp til - og heldige os kender vi nogle mennesker der gerne vil hjælpe os med det. *thihi* Men efter et kig i kalenderen bliver det nok først i det nye år.

Og yeah så er der en lille nyhed herfra. Til næste år skal jeg være tante.. igen. Familieforøgelse igen igen. Min svoger og svigerinde skal være forældre igen. De venter barn til juni - kriminelt tæt på min fødselsdag. Men jeg har sagt - den rør de ikke!!!! Men vi ser frem til at møde det nye medlem af familien.

Ingen kommentarer: