lørdag, december 30, 2006

2006 kort fortalt



Året 2006

rinder ud, og vi tæller snart de sidste timer af dette år. Det giver anledning til at se tilbage på de sidste 363 dage.

For mig har det været et omvæltende år. De første 6 måneder bestod af sygdom, indlæggelse og operation. Desuden fik jeg tilbagefald pga. min angst. Jeg stod i stampe og jeg følte alle andre flyttede sig mens jeg stod stille. MEN det sidste halve år, har bestået af opbrud, personlig udvikling, bevægelse og udelukkende positive begivenheder.

Bedste oplevelse:

  • Runrig-koncert på Brandts, fed fed koncert
  • Carsten Bang show på Magasinet. Manden er jo sjov!
  • Julefrokost med slænget - aldrig har jeg moret mig så meget
  • Lars fik fast arbejde på SDU

Årets bedste køb:

  • Stieg Larsson's "mænd der hader kvinder" - a must read-book
  • Alle mine Liza Marklund-bøger *suveræn krimiforfatter
  • Vores nuttede juletræ
  • Sparklin June's debutalbum

Ville godt have været foruden:

  • Galdestens operation
  • Forsinkelser hos DSB
  • Opgør med veninde
  • Take That's genforening
  • Filmen Prag (deprimerende og elendig film)
  • Nik & Gay
  • Mormors sygdom
  • Alle læge-besøgene

Skal i 2007:

  • Besøge mit træningscenter lidt oftere
  • Bruge færre penge
  • Starte i nyt arbejde
  • Læse MASSER af bøger
  • Have en tatovering

Mindeværdige oplevelser:

  • Tøsefnidder på pigetoilettet på SDU, mens Lars blev gode venner med et par sorte svin
  • Splat - splat-filmen snød os. Vi venter stadigvæk på at nogen skal dø
  • Den spanske Sangria
  • At undgå skræmmende mennesker når man har hikke *jeez*
  • "Nu Så" kan have 2 betydninger *thihi*
  • Etablering af kontakt med gamle venner

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

oftere i træningscenter, færre penge og tatovering... Jeg kunne have skrevet det der...

CHRISTINA sagde ...

Det er der vist mange der kan... de typiske nytårsforsætter er vist "mere motion" og "bruge færre penge"..
Det med tatoveringen er nok ikke liiiiige aktuel for alle. Jeg har overvejet det i mange år, og for et par mdr. siden snakkede jeg om det med en veninde i en brandert. Nu hænger hun mig op på det! *thihi*