lørdag, december 09, 2006

Op til overfladen

Så er jeg ved at være mig selv igen. Vi havde gæster i går, det blev lidt sent eller nærmere tidligt i dag. Det var rigtig hygsomt med mad, rødvin og lidt af de våde varer. Jeg har ikke haft rigtige hang-overs. Bare meget træt, og har brugt det meste af dagen på at komme oven på igen. Det var nu ikke helt planen at der skulle gå druk i den i går, men tingene udvikler sig jo. Men sjovt var det i hvert fald.

Eller...tjah... det vil sige... det meste af tiden var det sjovt... lige pånær at de andre var ved at tage livet af mig med et pludselig BØ-ANGREB. Hvad er det også lige for noget? Bare fordi man får en smule hikke, skal de straks prøve at forskrække een så meget at man bliver skræmt fra vid og sans.
Jeg blev faktisk lidt bange - men hikken forsvandt, så metoden var effektiv.
Men næste gang - advar mig lige på forhånd. I var jo ved at tage livet af mig!!!

Her til aften har den bare stået på sofa-tv-kiggeri med håndbold. Jeg var lidt spændt på kampen, det kunne kun blive bedre end vores første kamp. Vi vandt, selvom det ikke var alt for prangende et spil. *wee* Så håber lever endnu.

Ingen kommentarer: