onsdag, januar 03, 2007

Det var det nytårsforsæt


Jeg havde et nytårsforsæt - indtil i går. At købe færre bøger i det nye år og se at få læst nogle af de 50 bøger som jeg har stående og endnu ikke har fået tykket mig igennem.

2 dage holdt jeg det løfte - ups :0)


Jeg havde glemt / fortrængt at afbestille Egmonts månedsbog. Den hedder ”hævnens vej” af Joy Fielding. Jeg er normalt ikke til hende, men jeg læste det første kapitel af bogen i det seneste blad, og blev sådan grebet af det, at jeg vist glemte at sende en nej-tak-mail til bogklubben. Det er ALDRIG sket før, og det vil ALDRIG ske igen… *host host - - - - - - - - - Chris med pludselig enormt hosteanfald.
Sååååh mine løfter om færre bøger, holder vist ikke helt. Det starter i hvert fald ikke ret godt. *LOL*


Jeg fik hele 3 eksemplarer af Stieg Larssons "pigen der legede med ilden" i julegave, så i går var jeg ude og bytte 2 af dem. Jeg fik et tilgodebevis i stedet for. 600 kr kvit og frit til bogkøb. *lækkert* Det er altid skønt for en bog-shopaholic som jeg.

Ingen kommentarer: