torsdag, januar 04, 2007

Skal vi flytte?

Det sidste døgnstid har jeg været plaget af hovedpine, og jeg er stadig ikke helt sluppet af med det. Der er intet værre. Så jeg har bare ligget på langs og sendt hovedpinen laaaaangt væk. I dag skulle jeg have været til familie-tamtam, men det meldte jeg afbud til. *øv øv* Det havde jeg ellers set frem til! :0(
Nå, det må blive en anden dag.

I går fik vi en mail fra vores boligselskab - tilbud på rækkehus. Vi er nu glade nok for vores lejlighed, men med tiden vil vi jo gerne have noget andet, og helst et hus nede ved jorden så vi kan have vores egen have. At dele græsplæne med resten af husblokken som vi bor i nu, det er ikke så ideelt.

Vi har fået tilbudt et rækkehus i Dalum på 73 m2, en 3-værelses. Det er vildt billigt, og det ligger i et skønt kvarter. Men men men. 2 minusser:

  • vi er nr. 10 ud af 10 tilbudte ansøgere
  • vi vil få mindre plads end vi har nu

Så øv øv, det bliver ikke os i denne omgang. Men damn hvor kunne det være fedt med eget hus.Vi har stået på venteliste i snart 2 år, så forhåbentlig bliver det vores tur om 1 - 1½ år.

Ingen kommentarer: